wtorek, 26 maja 2015

Kartka na Dzień Mamy

Ponieważ dzisiaj dzień wszystkich Mam, nie mogło zabraknąć czegoś z tej okazji :) Nie wątpię, że każdy z Was ma mnóstwo pomysłów na prezent, ale jego dopełnieniem może być własnoręcznie wykonana kartka :)


Bazę kartki stanowi pół kartki z bloku technicznego - w odróżnieniu jednak od moich poprzednich kartek tym razem użyłam nie białej, a zielonej bazy. Dopiero na nią nakleiłam prostokątne białe tło w taki sposób, aby boki i odrobina dolnej i górnej części mojej kartki nadal pozostały zielone. Do środka kartki również wkleiłam kawałek białego kartonika, aby napisać na nim życzenia.


Kartkę ozdabia skromny napis oraz trzy kwiatki wykonane metodą quillingu. Każdy kwiatek to siedem płatków w jednym kolorze. Do tego zielone łodyżki i listki - także wykonane z quillingowych pasków. Mini bukiet zwieńczony jest na dole kokardą z zielonej satynowej wstążki przyklejonej klejem na gorąco. Na wierzch jeszcze kilka kryształków (aby zamaskować miejsce klejenia) i voilà :)


Z najlepszymi życzeniami dla Mamy :)

1 komentarz: